Direktlänk till inlägg 7 augusti 2009

Min älskade bror!!!

Av Susanne - 7 augusti 2009 02:55


Min kära dotter fyllde nitton igår...och även min käre Broder Tuck;-))

Jag var elva år då du föddes...en liten...lintott...med långt hår!!!...ja så långt så du såg ut som en vuxen i minikropp...det va i varjefall det jag tänkte som 11 åring..hihi..jag minns att vi åkte till BB och skulle träffa dig...att jag tänke att du såg ut som ett troll...och var röd i hela nyllet...hade svårt att tycka du var söt:-((...sedan på väg hem i bilen hade jag sådana skuldkänslor så jag höll på att gå under...kunde knappt somna pga att jag kände mig som den elakaste i hela världen!!!...men men det ändrade sig snabbt...sedan dess har du varit den finaste,snällaste och snyggaste trollungebrorsa man kan tänka sig..haha...

Som 12-åring så önskade du dig bebisen i min mage som födelsedagspresent;-))...och det fick du...4 minuter innan du fyllde tolv...haha...syrran din är bra på det där med tajming;-)))...och Storängeln på att överraska...

Du är guld värd min älskade bror...är så glad att jag har en bror som är sådan känslomänniska...som alltid har lyssnat och hjälpt till om det behövts..Speciellt tack för all hjälp då allt var som tyngst i mitt liv...det är bland det finaste någon människa gjort för mig..nu trillar mina tårar oxå..snörvel;-))...jag och omtänksamma människor du vet;-))

Önskar dig all lycka med din lilla fina familj!!

Många pussar/Syrran


P.S Kortet är på min Broder och Storängeln.

 
 
Berith

Berith

7 augusti 2009 08:59

När min syster föddes , tyckte jag att hon var så ful och att de skulle lämna igen henne och få en sötare bebis istället...hahah..
Jag var bara fyra år då =)

Ha en bra dag och grattis till din Border Tuck ;))

Kram =)

http://maxmax.bloggagratis.se

 
Annika

Annika

7 augusti 2009 12:21

Nu får du sluta.
Annars sitter ju jag här och snörvlar och förstör min make-up.

http://acka.bloggagratis.se

 
Emma

Emma

7 augusti 2009 23:26

Han är fantastisk din bror.
Jag är enormt lycklig att få vara tillsammans med honom...
Tänk att de är födda på samma dag...det är fint tycker jag* Han fick det han önskade sig en systerdotter på sin självaste egna födelsedag. Den finaste present han kunde få :). kramis kramis ...ses imorrn! *

http://arime

 
Ingen bild

&m

9 augusti 2009 01:49

skönt med vänner o familj som ställer upp då det behövs,verkligen häftigt att hon föddes just den dagen, själv fyller jag år samma dag som min farbror, jag tyckte det var konstigt då jag var liten att han var så mycket äldre än jag o vi var födda samma dag,

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne - 31 juli 2012 14:47

       

Av Susanne - 30 juli 2012 22:47


                               Tro,hopp och kärlek...det är vad vi alla människor behöver i våra liv.En tro som håller i förtvivlan och lycka.Ett hopp om att saker kommer att bli bättre eller förbli bra och har du kärleken i ditt hjärta har du ...

Av Susanne - 27 februari 2011 12:16


Hur ska jag göra för att älska? Tro.Hur skall jag göra för att tro? Älska.    Kärleken lämnar mig inget val...   Kramiz i massor/Susansnusan    ...

Av Susanne - 20 februari 2011 13:31

    Vårt första möte...eller jag det var det ju inte egentligen:-) Min Mike jobbade som målare,några veckor,på skolan jag gick i på högstadiet. Många tjejer gick och dreglade..jag låtsades som att han var väl inget märkvärdigt..att han visst...

Av Susanne - 10 februari 2011 17:44

     Ja då var jag här igen...long time... Flammorna ovan ser mysiga ut men just nu känns lågor bara skrämmande...brrr. Vi hade igår em en skorstensbrand i vårt hus.Det hade legat och pyrt ett dygn trodde sotaren.Brandmännen fick ta ut det gl...

Presentation

Omröstning

Finns det ett liv efter detta?
 Ja helt klart
 Absolut inte
 Kanske det

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards