Direktlänk till inlägg 6 augusti 2009

Grattis!!! Storängeln 19 år idag...

Av Susanne - 6 augusti 2009 16:14

 Ja..för nitton år sedan vid denna tiden så var du 3 timmar och 12min gammal(ung)...älskade unge...Jag hade under hela min graviditet varit helt säker på att Storängeln var en Christoffer,Kotten kallad medans han/hon låg i magen....det var bara min käre Papps och Storängelns farmor som var såå säkra på att det var en flicka....jaja..det kan dom ju tro ju...hihi..

Storängelns farmor undrade vid ett obevakat tillfälle om hon fick bestämma namnet om det blev en flicka....jajaja..tänkte jag...det kan hon få göra...pga att det blir ju ändå en gosse..hihi..._"Då vill jag att hon blir döpt efter min första travhäst..!!???..va!!...hörde jag rätt...travhäst...Polly go round,Vendela beauty eller något sådant!!???...nu får hon allt ge sig...

...men nej...det var inte något konstigt alls..Carolina...nja..!?

Inget jag själv hade valt...men..men...det blir ju en gosse ändå..hihi..

Kan ni fatta vem som höll på att trilla av förlossningsbordet då de sa att det blev en flicka...FLICKA??...gnägg..gnägg..hästhuvud...navelsträng..gnägg..

kunde detta vara möjligt!!??...men naturligtvis har Storängelns fått bära och bär fortfarande detta "hästnamn" med stolthet...för vem mer är döpt efter en häst..travhäst dessutom..hehe

Ni får gärna berätta om hur ni själva eller era barn fick sina namn..rätt kul tycker jag:-))


Ännu en gång GRATTIS älskade tös...och glöm aldrig att du är värd er än alla alla guldtackor i hela världen..de kloka orden nedan är till dig...bara till dig!!!

PUSSAR i massor från Mamsen och Jonis!!



##Mognad har mer att göra med vad slags erfarenheter du haft och vad du lärt av dem och mindre med hur många födelsedagar du har firat#


P.S Fotot med Storängeln:Har själv klippt av sig luggen och tyckte det va sååå fint!!!D.S



 
 
Ingen bild

Jessica & Robban

6 augusti 2009 16:43

GRATTIS TILL FISEN CARRO!!!!
Du ser ju ut som Rina på översta bilden... ibland är ni bara sååå lika varann...

kramis

 
Berith

Berith

6 augusti 2009 17:26

Mina flickor fick sina namn efter min gamelmormor och deras pappas gamelfarmor =)
Roligt sätt storängeln fick sitt namn på =)
Ett stort grattis till henne på 19 års dagen !!

Ha en skön afton och en mysig kväll !!
Kram =)

http://maxmax.bloggagratis.se

 
lollo

lollo

6 augusti 2009 22:44

Ja må hon leva..Grattis!Min äldsta dotter heter Ulrika Eleonora efter Drottningen.Malin heter andra dottern och det var hennes syster som ville det(saltkråks-Malin som var idolen).Ena grabben heter Daniel som jag bara tycker är så fint.
Den andra grabben heter Emil han bara såg ut som en lintott och passade med Emil..Kramizar
lollo

http://lollopettersson.bloggagratis.se

 
Ingen bild

s&m

6 augusti 2009 23:09

GRATTIS Carro, kul sätt du fick ditt namn

 
Tant Grön

Tant Grön

7 augusti 2009 01:59

Ja det gjorde jag :-) för det känns som att det bara jag som offrar mig. Men jag gillar heller inte ordet självuppoffra, det klingar negativt i mina öron, men allt är ju relativt, det beror ju på vad man har för erfarenheter kring det...

Men jag förstår ju givetvis vad du menar även om jag kanske skulle använda ord som kompromiss och villkorslöst istället...?

http://valkommenhemtilltantgron.bloggagratis.se

 
Tant Grön

Tant Grön

7 augusti 2009 02:01

Oj, 19 år, det var ju jag igår ju, ha, ha.

Det går för fort, snart säger det bara tjoff och så är mina Gulliganer också 19, hjälp!!!

Nä nu blir det sängen :-)

Kram Tanten

http://valkommenhemtilltantgron.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne - 31 juli 2012 14:47

       

Av Susanne - 30 juli 2012 22:47


                               Tro,hopp och kärlek...det är vad vi alla människor behöver i våra liv.En tro som håller i förtvivlan och lycka.Ett hopp om att saker kommer att bli bättre eller förbli bra och har du kärleken i ditt hjärta har du ...

Av Susanne - 27 februari 2011 12:16


Hur ska jag göra för att älska? Tro.Hur skall jag göra för att tro? Älska.    Kärleken lämnar mig inget val...   Kramiz i massor/Susansnusan    ...

Av Susanne - 20 februari 2011 13:31

    Vårt första möte...eller jag det var det ju inte egentligen:-) Min Mike jobbade som målare,några veckor,på skolan jag gick i på högstadiet. Många tjejer gick och dreglade..jag låtsades som att han var väl inget märkvärdigt..att han visst...

Av Susanne - 10 februari 2011 17:44

     Ja då var jag här igen...long time... Flammorna ovan ser mysiga ut men just nu känns lågor bara skrämmande...brrr. Vi hade igår em en skorstensbrand i vårt hus.Det hade legat och pyrt ett dygn trodde sotaren.Brandmännen fick ta ut det gl...

Presentation

Omröstning

Finns det ett liv efter detta?
 Ja helt klart
 Absolut inte
 Kanske det

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11
12
13 14 15 16
17 18
19
20 21 22 23
24
25
26 27 28 29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards