Alla inlägg under juni 2009

Av Susanne - 19 juni 2009 15:46


Jonas blir snart riktigt tokig på mig....kan inte slita mig från bloggandet....finns så mycket att titta på och så mycket att läsa...

ok darling..kommer nu...ska bara lägga in detta först...snart...jajaja...stressa lite va.....Ahhhhh....

Bye bye..ses ikväll igen!!

Puss och kramiz/Bloggomanen;-))

Av Susanne - 19 juni 2009 15:21


Då vår vän Yesuf flyttade till Sverige(från Turkiet) i februari så kom han och Katarina på besök.

Han hade önskat sig riktig svensk mat så det blev köttbullar,potatis,gräddsås och köttbullar...och en semla till efterrätt...för Yesuf blev det två..bara älskade vår mat..men godast (och svårast)var det med bakverket;-))

Jag är så glad att du äntligen fått komma till Sverige Yesuf...landet i ditt hjärta...och grattis till att du så snabbt lärt dig svenska..Du är en kämpe du!!...

Du özlemek:-(

Kucak/"Mamma"

Av Susanne - 19 juni 2009 14:57


Inga kossor som förgyller mina dagar genom att komma springandes när jag kommer hem:-((...de har flyttat....Jag får ta min bike och leta upp dom!!

Muu../SusanSnusan

Av Susanne - 19 juni 2009 14:53


...och leta upp Suzzie vår ute/innekatt....så hon slipper vara ute i skyfallet om de där vädergudarna skulle vara lomhörda eller något:-((

P.S Ännu är det uppehållsväder..håller både tummar och tår!!

Kram/ SusanSnusan

Av Susanne - 19 juni 2009 14:39

Ja då va det midsommarafton i år oxå;-))

Carro har varit här och vi har ätit sill och potatis i vår mysiga trädgård.

Hon började sitt jobb idag halv ett och vi ville fira lite med henne innan.

Nu ska vi snart ta och köra till Skånes enda skärgård,Landön,där Moder Jord och Pappsen har sin husvagn på säsong.

Grabbarna Grus ska naturligtvis följa med och träffa brorsan sin,Olle;-))

Ernst,Hugo,Olle....en annan brorsa heter Anton men han har vi inte träffat någongång tyvärr...

Midsommar för mig är färgerna rött,blått,gult och vitt...blommor,sill,dill,nypotatis,jordgubbar,gräs
lök,svenska flaggan...

Vad är den för dig?

Puss på stången!?....midsommarstången menar jag;-))/SusanSnusan

Av Susanne - 19 juni 2009 08:26

Låt det förflutna vara förflutet
Lämna också framtiden ifred
Lev i nuet
                       

Av Susanne - 18 juni 2009 22:26

I helgen var vi i Helsingborg i en affär som heter Bali..Sååå mycket häftiga och vackra prylar där finns!!

Jonas sa att det slog gnistror om mig så exalterad jag var:-))..

Shoppa e kul så det nästan gör ont...

Bla.denna fina staty vakar nu i vår hall,över alla som både kommer och går...

En väggplafond,några hyllor,en matta och ljusstakar slank oxå ner i korgen...

Finns det någon av er som läser som känner till någon mer Susansnusanaffär??


Av Susanne - 18 juni 2009 21:51

Hejsvejs i lingonruskan;-)

Äntligen är jag här igen!!!

Har valt att prioritera att jobba undan en del dokumentation som ingår i mitt jobb.Jobbdatorn har således varit min trogne vän dessa dagarna...vän och vän.....är rätt trött i min skalle....vissa stunder skulle jag kunnat slängt ut den genom fönstret...utan att öppna först..så vän???...NÄ


Kramiz/Susansnusan

Presentation

Omröstning

Finns det ett liv efter detta?
 Ja helt klart
 Absolut inte
 Kanske det

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards