Alla inlägg under juni 2009

Av Susanne - 25 juni 2009 01:18

För ett år sedan då det var Siesta festivalen i stan så lyckades jag fånga denna ölreklam genom ett klick...Nilz-Göran!?...är det att du vill följa med tjejerna till någon konsert...typ med Aristocats...eller är det reklampengarna du vill åt??


Av Susanne - 25 juni 2009 01:15

Fick upp bilder på doggisarna då jag bläddrade runt bland mina dokument...

...har de varit SÅ små??...Pluttarna då!!!..Matte loves you!!

Av Susanne - 25 juni 2009 01:10

Här kommer den äldsta..Suzzi Sunshine...

Vi har inte valt våra katter...de har valt oss...;-))

Av Susanne - 25 juni 2009 01:01

Jaa..då blev det fel dag jag skriver på ...hrm..varför ska det finnas klockor??

Natten kommer sig smygande och jag reagerar aldrig på det..är en riktig nattuggla;-))..apropå djur så har vi en hel hop både här hemma och i omgivningarna.....Får jag presentera...Nilz-Göran & Zigge...

Av Susanne - 24 juni 2009 00:58

Ikväll..(tisdag)..jäklar vad tiden går...nu e de plötsligt onsdag!..hrm..

...men nu till saken..ikväll har min goa Mia varit på besök...vi åt lite laxsallad,romsås och valnötsbröd och drack Funlightsaft ur vinglas för att fira att vi äntligen träffas;-))

Vi gick ut med doggisarna en lång runda efter maten och prata om allt mellan himmel och jord..vi var busiga och nyfikna på hur det såg ut inuti i det 1700-talstorp som är till salu här i kyrkbyn och smög omkring runt huset för att kunna fluckta in genom fönsterna..naturligtvis var det ingen där...används som sommarbostad av nuvarande ägarna..men två nyfikna tokstollar som smyger och två tokiga hundar som skulle kolla och lukta på allt..hahaha..Sherlock Holmes hade vänt sig i graven om det varit möjligt.:-)

Vi pratade om andra intressanta saker också;-))..men det är hemlisar:-))

Då vi kom hem tog vi en kopp kaffe och en SusanSnusanbakelse och kröp upp i soffan för att fortsätta alla intressanta och roliga ämnen..

Tack för att du är en sådan omtänksam och rolig vän..och busig:-))

Ska göra allt för att vi ska få möjlighet att komma till er i stugan..promise!!

Puss på olla..lolla..ollo..eller hur va de nu Mia:-0

Av Susanne - 24 juni 2009 00:39

 

Låt oss sjunga om livets fest
när som hårdast vi prövas
Knappt vet man
vad man älskar mest
förrän man allt berövas




 

















 
 


















 

Av Susanne - 24 juni 2009 00:17

Jag har förkärlek för flera vackra ting...väskor,skor,leopard och zebrasaker mm.mm......OCH vackra hus;-))..tyvärr har jag varken plats eller råd att köpa alla vackra hus så jag har börjat att samla på foton av dessa istället!!

Här kommer några...

Av Susanne - 22 juni 2009 23:53


...en mysig kväll med grillad lax och nypotatis och smetkrig med Kevan:-))

Där fick du för att du är en pratkvarn utan dess like....skulle nog klara av att väcka upp de döda genom att prata liv i dom;-))..kan inte förstå vem du brås på;-))

Tack för en mysig och rolig kväll!!!

Nu ska SusanSnusan knoppa in och drömma sött/Godnatt

Presentation

Omröstning

Finns det ett liv efter detta?
 Ja helt klart
 Absolut inte
 Kanske det

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards