Alla inlägg den 7 mars 2010

Av Susanne - 7 mars 2010 20:44


     


Igår kväll var det grattiskalas för stora frk Nilsson...hela 18år..vad tiden den går..hrm;-)...och rimma kan jag oxå göra...när jag e på de humör(a)..hihihi...

Skulle egentligen köra hem senare på kvällen men det var mysigare att ta något glas vin och stanna över natten så så fick det bli..Tack för allt älskade vänner!!

På väg hem så tog jag en vända om SvenVän,Mys och Vovven..vi var ute och gick i det fina vädret och sedan kaffe och snackestund;-))Mysigt!!

Jag har även beställt en nybörjarkurs i turkiska på CD..nu jäklar ska här pluggas så det ryker om mig;-))....Seni Seviyorum,askim,merhaba,gött,back bourda:-((

Nu ska den RIKTIGT proffsiga turkiskan komma ur min mun..YES!!!

Det blir tre språk framöver...svenska,norska och turkiska...och ev.engelska..härlig blandning..hahaha

Sleep well alla gyssel pågar och jenter;-))

Puss på nattmössan/Susansnusan

Presentation

Omröstning

Finns det ett liv efter detta?
 Ja helt klart
 Absolut inte
 Kanske det

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards