Alla inlägg den 26 maj 2009

Av Susanne - 26 maj 2009 23:12

Mina funderingar går till ett av mina nästa projekt...soffan som jag köpte på loppis i söndags.Ska leta tyg så fort studenten varit.Har tänkt mig guld och leopard.

Zebratapeterna är beställda och ska hämtas i morgon.

Dessa ska vara i ett av de andra rummen där detta temat går igen..

Förresten...på fredag är det pubkväll här i lilla byn,Pub Hålan;-)))

Arrangeras en gång i månaden.Jag tror jag ska föreslå för Jonas att vi går dit en sväng.Kan vara kul som nyinflyttad att bekanta sig med byborna.

Jessica och Andreas ska nog oxå dit.På lördag ska vi troligtvis fira min systers sambo som fyller år.Jäklar..kom just på att jag inte hört av mig om en inbjudan till grillkväll hos Robban och Jessica.Förlåt Jessica;-(((

Doggisarna Ernst och Hugo sover över hos Carro inatt.Tomt utan dom hemma!!Saknar er Grabbarna Grus!!

Presentation

Omröstning

Finns det ett liv efter detta?
 Ja helt klart
 Absolut inte
 Kanske det

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards