Alla inlägg den 13 oktober 2009

Av Susanne - 13 oktober 2009 17:23

Fundera på vad just du har gjort idag som gör att du förtjänar detta!?

Tänkt fina tankar om någon?...eller rent av delat med dig av dom till den det berör!?

Gett ett leende till någon okänd på stan? Tagit dig tid att bara vara?...etc.etc.

Jag själv har talat om för en tjej som jag träffade på Nagelakuten idag...att hon är mycket vacker...så jag knappt kunde sluta titta...NEJ!!!...jag är inte homosexuell..och inte bi heller...och det sa jag till tjejen oxå;-)))...hon skrattade gott...hahaha..varför skulle jag INTE berätta detta??...jag tyckte ju så...och det står jag för...och tjejen blev glad...och jag ärlig..

Jag tycker att jag är värd en puss...jag får se vem jag ska be om den...hahaha...Ernst??


Av Susanne - 13 oktober 2009 17:11

Spinnande kvinna

Om du ser kvinnan spinna klockvis så betyder det att att du använder högersidan av din hjärna. Spinner kvinnan åt andra hållet så använder du vänstra hjärnhalvan.

 (titta ett par sekunder på hennes fötter). Enligt Universitet Yale i USA som genomfört en studie på 5 år kan bara 14% av det amerikanska folket se kvinnan spinna åt båda håll.

Då är frågan?

 

Vad är det för skillnad?

Jag ser som klockan....och även tvärtom!

Ni??

Presentation

Omröstning

Finns det ett liv efter detta?
 Ja helt klart
 Absolut inte
 Kanske det

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards