Direktlänk till inlägg 19 september 2009

ja då var jag åter till verkligheten;-))

Av Susanne - 19 september 2009 00:33

Har haft en fantastisk vecka i Turkiet...sol,bad,god mat och..dryck;-))..och goda vänners sällskapTungan ute

Även det som var mindre trevligt har gett mig något...aldrig sett och hört sådant åskoväder..aldrig heller sett någon tornado,tromb...eller vad det nu heter...endast på tv...något skraja blev vi allt...jag och Fru Nilsson;-))

men vi hade tur..de upplöstes innan de hann fram till land..hade blivit lite mycket blåst i håret om man säger så..hahaha..kommer i veckan att lägga i lite bilder från veckan...inte blivit så många tyvärr..kan bero på att vi inte hitta så många fina objekt att ta på kanske...förutom oss själva då:-)))..eller hur Fru Nilsson:-))

ko med glasögon  


Godnatt alla goa människor..vi ses på söndag..ska iväg till en stuga vid havet från lördag till söndag...jag är ju en riktig globertrotter:-))

Puss på mulen..heter det så även på en kossa;-))??

 
 
Berith

Berith

19 september 2009 07:10

Hejsan vännen min !!
Välkommen hem ...då må tro att
jag tänkte p dig d jag sg på tv om
ovädret som drabbade Turkiet , skönt
att du /ni är hemma välbehållna =))))
Ha en skön helg vännen =))
Bamsekrmen !!! =)))

http://maxmax.bloggagratis.se

 
Ingen bild

S &

19 september 2009 11:40

välkommen åter. o.s.v

 
Tant Grön

Tant Grön

19 september 2009 13:32

Välkommen hem!

Härligt med en stuga vid havet, det låter kurerande på något sätt. Jag ska minsann skaffa mig en stuga vid havet någongång :-)

Läskigt med tromb, men också spännande, adrenalin.

Hoppas ni får det fint vid havet :-)

Kram Tanten

http://valkommenhemtilltantgron.bloggagratis.se

 
lollo

lollo

19 september 2009 19:08

Hejsan-Tjosan!
Har saknat dig vännen min...kul att du har det bra.
Vi hörs!
Puss på Brännan!

http://lollopettersson.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne - 31 juli 2012 14:47

       

Av Susanne - 30 juli 2012 22:47


                               Tro,hopp och kärlek...det är vad vi alla människor behöver i våra liv.En tro som håller i förtvivlan och lycka.Ett hopp om att saker kommer att bli bättre eller förbli bra och har du kärleken i ditt hjärta har du ...

Av Susanne - 27 februari 2011 12:16


Hur ska jag göra för att älska? Tro.Hur skall jag göra för att tro? Älska.    Kärleken lämnar mig inget val...   Kramiz i massor/Susansnusan    ...

Av Susanne - 20 februari 2011 13:31

    Vårt första möte...eller jag det var det ju inte egentligen:-) Min Mike jobbade som målare,några veckor,på skolan jag gick i på högstadiet. Många tjejer gick och dreglade..jag låtsades som att han var väl inget märkvärdigt..att han visst...

Av Susanne - 10 februari 2011 17:44

     Ja då var jag här igen...long time... Flammorna ovan ser mysiga ut men just nu känns lågor bara skrämmande...brrr. Vi hade igår em en skorstensbrand i vårt hus.Det hade legat och pyrt ett dygn trodde sotaren.Brandmännen fick ta ut det gl...

Presentation

Omröstning

Finns det ett liv efter detta?
 Ja helt klart
 Absolut inte
 Kanske det

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards