Direktlänk till inlägg 15 juni 2009

Utmanad av en vildvittra

Av Susanne - 15 juni 2009 23:09

 Antar utmaningen...Lollo Vildvittra;-))(min bloggfrände)


ACCESSOARER

- Väska: En i varje färg

- Plånbok: Lila från H&M

- Solglasögon: ?många..samlar olika stilar och för olika tillfällen

- Armbandsur: Har något från Guldfynd men använder aldrig

- Smycken:Halsband och armband i olika färger+ min favvoring från Pandora

TEKNIK

- Mobiltelefon: Vit och röd Sony Ericsson

- TV: 50 tum LG

- Dator: modell-2008 + 19 tumsskärm

- Mp3-spelare:Vet inte märke och inte heller var den är!?

- Dammsugare: Philips


INTIMHYGIEN

- Tandkräm: Pepsodent+Denivit 

- Tvål: Doft av honung

- Doft: Olika för olika sammanhang.

- Hudlotion:Just nu en med doft av vanilj och kokos

 Shampoo och balsam:Garnier för normalt hår

MAT OCH DRYCK

- Mineralvatten: Helst utan bubblor..helst inget vatten alls..

- Vin: Vitt 

- Bröd: Dr Sterns grova

- Choklad:Marabou-

 Te: Sällan..hellre pergulatorkaffe Zoegas

HEMMA

- Säng:Tror Ikea..sover gärna oxå på soffan;-))

- Lakan:Leopard

- Porslin:Ikea,svart med små prickar!? 

- Soffa: Vilken av dem? Karl-Johansoffa i zebratyg,en bäddsoffa i zebra som ska säljas,nyinköpt "gammelsoffa" från loppis och röd tygsoffa i vardagsrum....

- Ljuslyktor/hållare: En hel flock!!!ca 26st på 72kvm:-)))

FÄRDMEDEL

- Bil:Bmw-98 och Audi Avant-96

- Flygbolag: Det billigaste som kan ta mig till Turkiet

- Taxibolag: Min privatchaufför...Jonas;-))

- Cykel:ja,men oanvänd de senaste 5 åren..

- Annat:Apostlahästarna

MEDIA

- Magasin:Allt från reklam till böcker.. 

- TV-kanal:Just nu är svaret BBC pga att det är den enda som fungerat sedan i tisdags...strul med Canal Digitalkortet..

- Dagstidning: Norra Skåne

- Radiokanal:Mix

Ja det va väl det hele;-))

Utmana mig gärna och skriv hur det ser ut för dig...Utmaning???vad e det för utmaning att skriva fakta??..e de någon som kan svara på det?

Kramiz alla mysiga/SusanSnusan 


 
 
Lotta

Lotta

18 juni 2009 21:57

Du har en award att hämta på min blogg. Pussapussa

http://lottans.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne - 31 juli 2012 14:47

       

Av Susanne - 30 juli 2012 22:47


                               Tro,hopp och kärlek...det är vad vi alla människor behöver i våra liv.En tro som håller i förtvivlan och lycka.Ett hopp om att saker kommer att bli bättre eller förbli bra och har du kärleken i ditt hjärta har du ...

Av Susanne - 27 februari 2011 12:16


Hur ska jag göra för att älska? Tro.Hur skall jag göra för att tro? Älska.    Kärleken lämnar mig inget val...   Kramiz i massor/Susansnusan    ...

Av Susanne - 20 februari 2011 13:31

    Vårt första möte...eller jag det var det ju inte egentligen:-) Min Mike jobbade som målare,några veckor,på skolan jag gick i på högstadiet. Många tjejer gick och dreglade..jag låtsades som att han var väl inget märkvärdigt..att han visst...

Av Susanne - 10 februari 2011 17:44

     Ja då var jag här igen...long time... Flammorna ovan ser mysiga ut men just nu känns lågor bara skrämmande...brrr. Vi hade igår em en skorstensbrand i vårt hus.Det hade legat och pyrt ett dygn trodde sotaren.Brandmännen fick ta ut det gl...

Presentation

Omröstning

Finns det ett liv efter detta?
 Ja helt klart
 Absolut inte
 Kanske det

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards