Direktlänk till inlägg 14 juni 2009

Turklandet I miss you..

Av Susanne - 14 juni 2009 23:44


..jag är svensk.. och turk..syns inte.. men i mitt hjärta är det även mitt land..Har lyssnat på musik i bilen idag som påminner mig om alla trevliga,roliga,omtänksamma och gästvänliga människor som jag träffat under de åren jag tillbringat delar av min semester där...

I år blir det inte någon resa till Side,Turkiet..och det smärtar mig..

Miss you!!!:-((

Nu kallar lopplådan att det är dax för sömn..Varför ska man sova bort så stora delar av sitt liv??..när det är så kort tid vi lever..

Jajaja..jag vet!!! 6-8 brödskivor om dagen,lagom med motion och lagom med sömn och.....jag är INGEN lagommänniska och kommer aldrig att bli..så det så....men...mitt sunda förnuft säger mig att bara för att jag tycker att saker är kul..och det är mycket det;-))..så är det inte samma sak som att det är nyttigt för mig...så ännu en gång...GÅ OCH LÄGG DIG Susansnusan!!

Puss och Nattekram till alla/Susansnusan

 
 
Ingen bild

anette

15 juni 2009 08:49

lagom...vad är det?? haha de e bara å köra så mycke tygen håller...eller? jag är likadan, allt eller inget människa...det är ju dock visat sig vara mitt största problem..så jag har ju fått lära om och lyssna på förnuftet nån gång ibland
kram hela dan

 
lollo

lollo

15 juni 2009 10:57

MERHABA!
Jag är oxå Turk i hjärtat.Turkland är mitt andra hem..varit det enda sen -95.I höst blir det INCEKUM..annars SIDE o ALANYA där jag har vänner bor.Älskar folket ,maten,rakin.
Det där med att vara sund....bättre med mycket av varje godsak man kan få i livet.
Turkkramar lollo

http://lollopettersson.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Jessica

15 juni 2009 13:07

Det finns två saker som inte ska vara lagom....LIVET & KÄRLEKEN... dessa två ska levas fullt ut!!!!!! kramizar på dig...

 
Lillan & Zelda

Lillan & Zelda

15 juni 2009 14:06

Kanske man kan få se bild på din blogg på den kommande "afrika inspirerade" anslagstavlan? :P

http://zelda.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Susanne - 31 juli 2012 14:47

       

Av Susanne - 30 juli 2012 22:47


                               Tro,hopp och kärlek...det är vad vi alla människor behöver i våra liv.En tro som håller i förtvivlan och lycka.Ett hopp om att saker kommer att bli bättre eller förbli bra och har du kärleken i ditt hjärta har du ...

Av Susanne - 27 februari 2011 12:16


Hur ska jag göra för att älska? Tro.Hur skall jag göra för att tro? Älska.    Kärleken lämnar mig inget val...   Kramiz i massor/Susansnusan    ...

Av Susanne - 20 februari 2011 13:31

    Vårt första möte...eller jag det var det ju inte egentligen:-) Min Mike jobbade som målare,några veckor,på skolan jag gick i på högstadiet. Många tjejer gick och dreglade..jag låtsades som att han var väl inget märkvärdigt..att han visst...

Av Susanne - 10 februari 2011 17:44

     Ja då var jag här igen...long time... Flammorna ovan ser mysiga ut men just nu känns lågor bara skrämmande...brrr. Vi hade igår em en skorstensbrand i vårt hus.Det hade legat och pyrt ett dygn trodde sotaren.Brandmännen fick ta ut det gl...

Presentation

Omröstning

Finns det ett liv efter detta?
 Ja helt klart
 Absolut inte
 Kanske det

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3
4
5
6
7
8 9
10
11 12 13 14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24 25 26 27 28
29 30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards